Stapeln med Kalle och Sebbe

Tagna med min nya setup:
Canon EOS 60D
EF-S 18-135mm 1:3.5-5.6 IS
Batteri grepp
Tagna med min nya setup:
Canon EOS 60D
EF-S 18-135mm 1:3.5-5.6 IS
Batteri grepp

En kort ingress bara. Vi skulle ses på bryggan i malmö efter skolan och när jag kommer dit (lite efter de andra) så ska jag kolla vad det kostar att komma in och bara fota. Nej så klart så har de någon ny regel att bara folk som åker får komma in. Snacka om bullshit.

Ja det är då förklaringen till varför vi tog Sebbes bil till stapeln denna kyliga och mörka kväll!
På bild: Sebastian Josefsson
På bild: Sebastian Josefsson
På bild: Sebastian Josefsson
På bild: Kalle Platzack
På bild: Sebastian Josefsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0